Sykkelopplevelser

Profilering er svært viktig i dagens marked. Det er mange «om beinet» og det gjelder å være synlig uten at det blir rotete. Vi er fornøyd med løsningene som ble valgt.

30. september 2020 - Av Ståle Nilsen

Det er alltid hyggelig når lokale aktører ekspanderer og satser. Gutta i Sykkelopplevelser har virkelig «dratt til» og flyttet til nye lokaler i Solheimsveien på Lørenskog. De er meget opptatt av riktig profilering og vi ble tidlig kontaktet for å se om vi kunne få til noe sammen. Det fikk vi, og resultatet ble kjempebra. Får du ikke gode sykkelopplevelser etter et besøk hos disse gutta så får du det nok aldri. Her er det både salg, utleie og service.

Lokalene har mange vindusflater som er en god markedsføringsplass. Disse har blitt dekket til med sort folie og plater for deretter å synliggjøre den nye logoen, samt varemerker som forhandles i butikken. Innvendig har vi skiltet varemerker i butikkinnredningen. Det har også blitt foliert en sykkelbane innendørs med gulvfolie laminert med antiskli laminat, så sykler kan testes før de skal ut på veier og stier. Vi har også levert beach flagg, plakater og profiltøy som ble brukt i forbindelse med åpningen. Fasadeskiltet vises tydelig fra motorveien, stikk innom denne butikken: de kan sykkel.

Gründer og eier Roger Marthinsen er veldig fornøyd med profileringen av lokalene.

Vi takker for fine og artige oppdrag i forbindelse med flyttingen!

Trenger du faglig assistanse? Vi hjelper deg!

Tlf: (+47) 64 84 70 60

IMG_5436-2

Ståle Nilsen
Daglig leder

Mail: stale@axi.no

IMG_5468

Cornelia Christiansen
Grafisk Designer

Mail: cornelia@axi.no